loading...
شیک طنز
رائد بازدید : 149 نظرات (1)

 

مکالمه ای بین من و مادرم:
-مامان
- جونم
- داشتم ماست می خوردم
- نوش جونت پسرم
- ریخت رو فرش
- کوفتو بخوری نکبت؛ خاک تو سرت.


******

 


دیشب از بیکاری داشتم انگری بردز بازی میکردم
بابام اومده دیده ..میگه:
این همه خرجت نکردم که بری کفتر بازبشی
من
بابام
پرنده قرمزه تو انگری بردز
راز بقا
کفتر کاکل به سر
شماها


************

خلاصه ی اخبار ایران :
همه ی کشورا ((عنن )) فقط ما خوبیم ......

**********

چند شب پیش سالگرد ازدواج مامان و بابام بود. اومدم تیریپ نمك بردارم، به بابام گفتم: بابا اگه زمان برگرده به عقب، باز با مامان ازدواج می‌كنی؟
گفت: آره، ولی تو رو به دنیا نمیاوردیم

من سره راهیم آیا؟؟؟؟؟؟؟؟

*********

هرچی‌ وایسادیم زندگیمون بیفته رو غلطک خبری نشد خوب لامصب یه بار غلطک بیفته رو خودمون راحت شیم :/

**********

 


انقدر تلویزیون سریال کره ای نشون داده که دیگه ادم یادش میره ایرانیه..دیشـــــــــب یه لحظه از گل خوردن کره ناراحت شدم.. طفلک دونگ یی الان ناراحته.. خدا صبرش بده


********

یواش یواش داریم از شرایط بخور و نمیر،
به شرایط نخور و نمیر و زجر بکش وارد می شیم..

**********

از جمله سرگرمیهای مادرم اینه که تو خونه بگرده از این و اون بپرسه اگه اینو نمیخوای بندازم دور.... همین روزاس که مارم بزاره دم در


************

به یارو می‌گم:
از اینجا چطوری میشه برم میدون خراسون ؟؟!!!
میگه: باید بپرسی !!!
بهش گفتم :
پس به نظرت من الان دارم جفت گیری می کنم احمق ؟!!!!


*******

یکی از همکلاسی های دوره دبستان رو دم دانشگاه دیدم، داشتیم گپ می زدیم که دوتا دختر که ازشون بدم میومد از در دانشگاه اومدن بیرون...
گفتم: اه..! باز این عن اومد!
گفت: اون خواهرمه!
سریع گفتم: نه! اون یکی!
گفت: اونم زنمه!!!
از اونی که روز ازل شانس پخش میکرده شخصاً متشکرم !

***********

یارو داشته می مرده به زنش میگه :
اگه من بمیرم تو ازدواج میکنی ؟؟
میگه : اره
میگه : براش میرزاقاسمی هم درست میکنی؟؟؟
میگه : نه دوست نداره

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سوژین در تاریخ 1393/03/23 و 17:21 دقیقه ارسال شده است

ایول داداش گل کاشتی با ارزوی موفقیتشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 62
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 88
  • بازدید ماه : 182
  • بازدید سال : 739
  • بازدید کلی : 46,245